آخرین اخبار

حضور نسل جدید هندبال کهگیلویه وبویراحمددر مسابقات المپیاد کشوری

تیم خردسالان هندبال کهگیلویه وبویراحمد به چهارمین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور در استان خراسان رضوی حضور یافت.

اشتراک گذاری
19 شهریور 1402
کد مطلب : 7682

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، چهارمین دوره از مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور بخش پسران در تاریخ ۱۷ الی ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۲به میزبانی استان خراسان رضوی شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.

برپایه این گزارش تیم فرازبام خائیز دهدشت به نمایندگی از هندبال کهگیلویه وبویراحمد در سال ۹۷ در دومین رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور اعزام شدند و با افتخار خود را به عنوان مدعی قهرمانی در اون دوره از رقابت‌ها نشان داد.

در همین راستا مورخ ۱۴۰۱/۷/۱۵ نسلی جدید از خردسالان فرازبام خائیز به نمایندگی از کهگیلویه و بویراحمد عازم سومین دوره از مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور در استان اصفهان شهرستان مبارکه با مربیگری مهدی آزاد منجیری موفق شدند در تاریخ ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ با اقتدار برای دومین بار در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور بر بام هندبال ایران در رده‌های پایه بایستند.

و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۷ برای چهارمین بار نسلی جدید از خردسالان این باشگاه، موفق در رده‌های پایه با مربیگری اسماعیل ثناخواه عازم چهارمین دوره از مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور به میزبانی استان خراسان شدند تا باری دیگر این قهرمانی‌ها تکرار شود و بتوانیم به ورزش کشور ثابت کنیم استان کهگیلویه و‌بویراحمد می‌تواند سیاست‌های خوبی را در هندبال ایران داشته باشد.

بر اساس این گزارش، نماینده استان در این مسابقات در گروه A با تیم‌های مازندران، یزد، مرکزی، بوشهر و فارس هم گروه شده است و در بازی اول خود روز شنبه ۱۸ شهریور ماه مقابل نماینده استان مرکزی در مرحله گروهی با نتیجه ۲۳ بر ۶ موفق به شکست حریف شد.

در بازی دوم مقابل نماینده استان یزد با نتیجه ۱۹ بر ۱۶ پیروز شد و امروز با نماینده استان مازندران به رقابت می‌پردازد.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =